
ROZMARINUL este planta aducerii aminte…
Ofelia îi dăruiește lui Hamlet un mănunchi de rozmarin atunci când îi cere să nu o uite…
(Planta chiar are proprietăți terapeutice, nu doar simbolice.)
Creațiile ROZMARIN CONCEPT fac referire la basmele româneşti şi universale, la credinţele strămoşeşti, dar şi la evenimentele importante din viaţa fiecărui om contemporan.
ROZMARIN CONCEPT oferă accesorii premium, cu printuri originale în culori vibrante, create de artistul vizual Anca Cernea.
Ce supererou ești tu, care sunt valorile care te definesc și ce superputeri ai în afacerea ta?
Sunt designer și creez accesorii fashion și home deco inspirate din tradiție, dar și din ritualurile omului contemporan.Lucrez, alternativ, în diverse domenii creative: teatru, ilustrație, educație.
Cred în forța basmelor, poveștilor, spectacolelor, ritualurilor.
Și, ca orice designer, cred în farmecul și forța formelor și culorilor.
Accepți jocul în viața ta ca o metodă de dezvoltare și creștere personală?
Eu practic alternativ două meserii. În zilele în care nu sunt designer, sunt profesoară de joacă. Nu este o glumă sau o metaforă. Cunosc sute de jocuri cu zeci de variațiuni. Le explic copiilor regulile, apoi îi ghidez pe parcursul jocurilor: să respecte regulile, să caute strategii creative, să își respecte rivalii, să recunoască atuurile colegilor, să își susțină echipa, să se impună sau să cedeze în funcție de interesele echipei din care fac parte, să își atingă obiectivele, să sărbătorească succesul într-o manieră fair-play, să tolereze eșecul și să se perfecționeze de pe urma lui, să își cultive răbdarea, reziliența, viteza de reacție, memoria și mai ales creativitatea, libertatea și buna dispoziție.Prin urmare jocul este o componentă esențială în viața mea. Nu doar îl predau, ci îl și practic. Tot ceea ce se întâmplă în lumea antreprenorilor este o joacă de copii mari. Cu reguli fixe și reguli în schimbare, cu strategii creative, cu echipe, cu suporteri, cu reușite și eșecuri. Am întâlnit și aici copii răsfățați și copii foarte bine educați. Și mai ales o mulțime de copii curajoși, puternici și foarte motivați.
Ai integrat gamificarea în strategia ta de afaceri?
Avem produse jucăușe și creative. Eșarfele colorate pe care le oferim sunt piese vestimentare versatile, care te provoacă să te reinventezi și să îți reinventezi ținutele.Spiritul ludic este una dintre valorile noastre fundamentale, alături de educație, generozitate și de cultivarea frumosului.
Ce jocuri folosești în echipa ta pentru a-i motiva să se educe și să finalizeze anumite proiecte?
Am încercat același joc, "Oglinda", cu trupele de adolescenți pe care le-am condus. Atunci când lucrurile mergeau prost, eu mă străduiam să dau tot ce aveam mai bun, le ofeream tot ceea ce aveau nevoie. Am observat că ei se mobilizau și răspundeau la fel, până când reușeam împreună să punem lucrurile pe picioare. Sper să funcționeze la fel și cu adulții. Cred că oamenii, mici sau mari, au nevoie să știe că îți pasă de ei, că le vezi și le apreciezi eforturile, că vezi ce au ei de oferit unic și special și că ești dispus să faci eforturi cel puțin la fel de mari ca și ei.Folosești gamificarea în marketingul produselor și serviciilor tale?
Da, jocul este modalitatea noastră de creație, de existență, de comunicare.Ce jocuri ne recomanzi? Pot să fie boardgames, jocuri ale copilăriei, jocuri de business...
Voi recomanda 3 jocuri de spus povești:Story Cubes - joc de imaginație, poți crea un număr nelimitat de povești
Dixit - ingenios, cu minunate imagini metaforice
Black Stories - îți testează abilitățile de detectiv



