
Suntem o agenție de marketing online din București cu 12 ani experiență pe piața de marketing din Germania și peste 7 ani experiență pe piața de marketing digital din România.
În tot acest timp, am rafinat un sistem extrem de eficient de marketing, capabil să genereze performanțe remarcabile pentru +170 de firme active în peste 20 de industrii din România, și nu numai.
Serviciile noastre de digital marketing sunt definite de performanță, inovație și angajament continuu în obținerea rezultatelor.
Te invităm să ne spui câteva lucruri despre tine: cine ești și cum ai ajuns să îți construiești propria afacere?
Povestea începe acum 14 ani când am început să învăț marketing online. A fost o aventură să obțin rezulte din munca pe care o depuneam, dar după primii ani am reușit să descopăr drumul pe care urma să îl urmez până în prezent.Nu am avut un obiectiv de a deveni antreprenoare, eu doar doream să fiu cea mai bună în ceea ce făceam. Oportunitatea a apărut o dată cu întâlnirea partenerului meu care mi-a propus să construim împreună o agenție de marketing.
Chiar și după cei 8 ani de activitate a agenției, mă consider întâi om și apoi specialist sau antreprenor. Pentru mine este important să am în jurul meu oameni care apreciază și beneficiază de ceea ce fac.
Cum ți s-a schimbat modul de a gândi de când ai devenit antreprenoare și în ce fel te-ai reinventat pe acest parcurs?
Fiind și freelancer la începutul carierei, îmi este ușor să fac o comparație între modul în care priveam lucrurile înainte și cum le privesc acum. Ceea ce s-a schimbat în modul meu de gândire a fost responsabilitatea pe care o am acum. Atunci când lucrezi singur și faci totul pentru tine este simplu, dar în momentul în care am început să creștem echipa mi-am dat seama că nimic nu mai este despre mine, ci despre ei.Consider că o echipă bună poate oferi unui business succesul pe care îl visează. Pentru mine este importantă echipa și aici mă refer la modul în care echipa lucrează, comunică, se simte.
Dacă ai avea la dispoziție un strop de magie – acel ‘praf de zână’ – ce schimbare miraculoasă ai aduce afacerii tale?
Dacă aș avea o magie aș vrea să produc o schimbare la nivelul mentalității clientului și anume: Lasă specialiștii să se ocupe de ceea ce și tu crezi că ai putea să faci, dar nu ai timp pentru că ai alte responsabilități.În cei 14 ani de experiență în marketing am întâlnit foarte des antreprenori care doresc să dețină controlul asupra campaniilor de marketing online și se focusează foarte puțin pe rezultatele pe care le au. Pun accent pe partea tehnică, pe implementare și foarte rar înțeleg rentabilitatea unei campanii de marketing online.
Ce principii stau la baza afacerii tale și cum influențează acestea relațiile cu angajații și colaboratorii?
Prima valoare și cred că cea mai importantă este transparență, sinceritatea.Această valoare se regăsește atât în relația cu partenerii noștri, cu furnizorii, dar și în echipă. Pun des cărțile pe față pentru a rezolva anumite situații.
Printre multe alte valori aș enumera pasiunea pentru marketing, muncă în echipă, eficiență, integritate.
Ce obiceiuri ai pentru a-ți susține dezvoltarea personală și de ce crezi că este important să nu te oprești niciodată din învățat?
Cred că cea mai bună investiție făcută a fost masterul de neurolingvistică programată. A fost un curs intens, dar care stă la baza dezvoltării mele personale.Pentru dezvoltarea mea personală meditez și port lungi conversații cu mine.
În rest citesc cărți de dezvoltare personală, particip la cursuri pentru că vreau să fiu cu noutățile la zi, ascult podcasturi cu oameni de la care cred că am ce învăța.
Care sunt micile bucurii care te relaxează, ce te face să râzi sau să te întristezi și, dacă ar fi să schimbi ceva la tine, ce ai vrea să transformi?
În prezent urmez câteva cursuri online despre dezvoltarea business-ului. Așa cum am spus și mai devreme, sunt om pasionat de marketing, sunt un om care se implică în business-urile partenerilor pentru a le oferi rezultate bune din campaniile desfășurate de agenția noastră, dar nu mă consider un antreprenor în sensul adevărat al cuvântului.Știm că viața de antreprenoare este plină de hopuri. Ce sfat ai da unei tinere antreprenor la început de drum?
Stabilește ce știi să faci, ce vrei să faci și apoi analizează ce ai nevoie. Nu uita că nu le poți face pe toate și abia după ce descoperi ce minunat e să ai o echipa îți dai seama de timpul pierdut.Dacă aș da timpul înapoi aș fi angajat un om de vânzări mai devreme.
