NSM Integrum vă oferă servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice:

  1. Asistență în vederea utilizării noii platforme SICAP;
  2. Înregistrare utilizator nou și obținere semnătură digitală;
  3. Configurarea catalogului electronic de produse;
  4. Identificarea achizițiilor la care puteți participa;
  5. Asistență în interpretarea legislației specifice achizițiilor publice;
  6. Interpretarea cerințelor formulate în documentația de atribuire;
  7. Evaluarea preliminară a documentației de atribuire și stabilirea nivelului de oportunitate;
  8. Realizare structură ofertă tehnică și identificare, împreună cu echipa tehnică a clientului, a elementelor care trebuie clarificate/eliminate;
  9. Întocmirea completă a documentației de calificare, DUAE, a propunerii financiare și a ofertei tehnice;
  10. Formularea de solicitări de clarificare;
  11. Suport în formularea răspunsurilor la întrebările de clarificare transmise de autoritate pe parte tehnica și/sau financiară;
  12. Depunere oferta și/sau participare ședință de deschidere;
  13. Suport și reprezentare în negocierea contractelor cu clienții și/sau partenerii;
  14. Formularea și transmiterea răspunsurilor la întrebările de clarificare primite din partea Autorităților cu privire la dosarul de calificare;
  15. Consultanță pentru pregătirea contestațiilor împotriva procedurilor de atribuire restrictive și/sau a descalificărilor abuzive.

Evaluează și Scrie o Recenzie

Evaluarea ta

angry
crying
sleeping
smily
cool
Selectează

Recomandarea ta trebuie să aibă cel puțin 140 de caractere

Sunt de acord si accept Termenii si Condițiile pentru publicare recenzie

image

Afișeză orarul
  • Luni09:00 AM - 05:00 PM
  • Marți09:00 AM - 05:00 PM
  • Miercuri09:00 AM - 05:00 PM
  • Joi09:00 AM - 05:00 PM
  • Vineri09:00 AM - 05:00 PM
  • Sâmbătă09:00 AM - 02:00 PM
  • Duminică09:00 AM - 02:00 PM

Sunt de acord și accept Termenii și condițiile pentru a trimite aceste informații?

imageCererea ta a fost trimisă cu succes.

image