Brandul ISANDRA Atelier s-a născut din dorința de frumos și unicitate.
Aici vei găsi bijuterii din piele naturală și argint lucrate manual, cu multă pasiune, dragoste și dăruire, ca tu să te simți unică, admirată și apreciată, să strălucești și să atragi toate privirile.
Bijuteriile ISANDRA Atelier, sunt creații statement ce te poartă într-o lume în care tu, femeie minunată, ești personajul principal!
Care este brandul afacerii tale și ce comunică el?
Misiunea noastră este ca fiecare femeie care poartă bijuteriile ISANDRA Atelier, să aibă o experiență transformatoare, să se simtă unică, admirată, apreciată, să radieze de bucurie și să strălucească.ISANDRA Atelier este un creator de frumos și stare de bine, iar fiecare bijuterie din piele naturală și argint, este realizată cu dăruire, prețuire pentru femeia care le va purta și extrem de multă atenție la detalii. Bijuteriile ISANDRA Atelier, nu doar că au puterea de a armoniza perfect orice ținută, ci te va face să te iubești mai mult.
Cum măsori impactul brandului afacerii tale?
Fiecare zi aduce provocări noi prin prisma faptului că foarte multe dintre bijuterii sunt personalizate, create pe comandă. Faptul că foarte mulți clienți revin pentru a doua, a treia comandă etc, este măsura impactului pe care bijuteriile noastre îl au și ne bucurăm enorm pentru asta.Ai un brand personal?
Sunt ambasadorul business-ului meu și imaginea mea este în permanentă construcție. Îmi doresc foarte tare ca atunci când spui numele ISANDRA Atelier sa fie în mod evident asociat cu numele meu, Roxana Mihăilescu.Cum ai crescut brandul personal?
Încă evoluez, business-ul meu este deocamdată la început, nu este niciodată însă prea mult sa adaugi permanent la aceasta construcție, să ne dezvoltam frumos împreună.Ce magie ai făcut pentru a deveni cunoscută?
Rețelele de socializare oferă posibilităti nemăsurate, chiar și așa cu algoritmii lor pe care uneori nu îi înțelegem pe deplin. De aici am plecat și pe mine mă ajută foarte mult prezența în online.Fac parte din comunități de bussines, cu oameni extraordinari cu care realizez foarte des parteneriate.
Ai o prezență online bine definită?
Da, aș zice ca da.Cum ai construit povestea afacerii tale?
Încet, dar sigur. Nu am avut un parcurs deosebit de puternic la început, dar este clar evoluție continuă, crește pe o structură bine definită și după un plan bine gândit. Sunt foarte mulțumită de evoluția de până acum.Ai un website al afacerii sau te promovezi doar în social media?
Da.Dacă ai un website, cât de greu a fost să îl faci cunoscut și să îl faci să vândă pentru tine?
Nu este simplu, dar nu este nici imposibil. Deocamdată, tot social media vinde pentru mine însă.Este website-ul instrumentul tău principal de promovare pentru afacerea ta?
Nu în acest moment, dar devine încet, încet. Am niște parteneri cu care colaborez și în care am deplină încredere, așa încât nu am emoții deloc în ceea ce privește viitorul. Sunt convinsă ca sunt pe calea cea bună și în foarte puțină vreme website-ul se va transforma pur și simplu în instrumentul principal de promovare.Ce alte metode de promovare folosești?
Deocamdată, atât, social media și website-ul.Cât de eficiente sunt campaniile pe care le realizezi? Simți uneori că arunci cu banii pe geam?
Niciodată nu cred că arunc banii pe geam pentru că aleg foarte atent cum și când și mai ales unde să mă promovez. Și dacă aș simți vreodată asta, cu siguranță ar fi o lecție invățată, deci tot cu plus este.Dacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Când voi putea, voi investi mai mult în această parte extrem de importantă a fiecărei afaceri. Deci asta aș schimba și chiar o voi face: buget mai mare alocat pentru promovare.Cum te educi pentru a afla despre modul de promovare în online?
Citesc destul de mult, culeg informații de la oameni cu care lucrez, învăț din greșeli uneori.Ce cărți citești sau cursuri urmărești pentru ca imaginea afacerii tale în online să fie conform cu valorile tale?
În tot ceea ce fac mă ghidez după principiile mele de bază, principii care se transpun inevitabil în rezultatele muncii mele, în relațiile cu partenerii mei, fie că sunt furnizori sau clienți. Calitate, integritate, respect, generozitate... sunt doar câteva valori ce îmi ghidează activitatea.Ce sfaturi de digitalizare poți da unui antreprenor la început de drum?
Și eu sunt la început de drum și nu știu dacă sunt eu în măsură să dau sfaturi neapărat. Poate nu în digitalizare. Ce aș putea spune însă din experiența mea de pană acum este: dă-ți voie să greșești, să repari, să nu te dai bătut și să crezi mereu în tine.Cum ți s-a părut modulul de educare din #LunaVirtuala din comunitatea Antreprenoare?
Tot ce se întâmplă în această comunitate este extraordinar. Urmăresc cu interes tot și pe foarte multe femei antreprenor care sunt pur și simplu o inspirație pentru mine.Sunt onorată să fac parte din Antreprenoare și vă mulțumesc tare mult pentru tot.