
Din multiplele etichete personale (ale vieții statuturi) și profesionale, cea de consilier dezvoltare personală o consider a fi MISIUNEA MEA.
Am ales cu inima atunci când am pornit pe acest drum în a susține oameni puternici, care întâmpină anumite dificultăți când vine vorba de: gestionarea timpului ( prin creare de ritualuri), stabilirea de obiective, depășire convingeri limitative, conectare cu sinele autentic, gestionarea emoțiilor prin journaling.
Din acest spaţiu îmi dau voie SĂ FIU, SĂ AJUT, SĂ SPRIJIN.
Mai concis spun despre mine că ” Facilitez “împrietenirea” cu Gestionarea Timpului și Grija de sine prin Journaling ⏳📝”.
Cine ești și de ce ai ales să crești în rândurile antreprenoriatului feminin?
Sunt un OM pentru oameni.Mă ghidez încă din adolescență după ceea ce numesc eu, mantra mea: "Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume".
Astfel încât dacă vreau o lume mai bună am decis să fac ceva în sensul acesta.
Care a fost motivația pentru a porni pe drumul antreprenoriatului?
M-am luptat destul de mult cu "lipsa timpului" pentru că pur și simplu nu înțelegeam mecanismul. Am citit cărți și am testat rutine și ritualuri ale multor oameni până când am constatat că nu există o formulă magică.Așa am decis să facilitez drumul altor persoane și să îi ghidez în a ajunge la varianta lor mai completă și mai împrietenită cu timpul și interiorul lor .
Ai urmat cursuri de antreprenoriat înainte de a începe afacerea și ai continuat să investești în educație pe măsură ce businessul tău a crescut? Cât de importantă consideri că este educația continuă pentru succesul în mediul de afaceri?
Am participat la multe webinarii de unde am cules informații utile, am citit cărți, articole, tot ce mi-a picat în mână.Ești lider în afacerea ta, urmezi cursuri pentru dezvoltarea ta ca antreprenoare și cât de importantă consideri dezvoltarea personală pentru a fi un lider de succes? Ce înseamnă pentru tine să fii lider?
Da. Periodic aleg cate un curs în funcție de ce simt că mai am nevoie să învăț sau sa perfecționez.Cum îți educi clienții și ce strategii folosești pentru a le oferi valoare în afacerea ta?
Încerc.De cel puțin 5 ori pe săptămână, pe pagina de Instagram am postări educative.
