Am profesat în turism de câțiva ani și am condus Departamentul de Incoming ( în Israel). Totul era bazat pe volum, preț foarte mic, iar turistul/ pelerinul alerga de la un obiectiv la altul.
Mi- am dorit ca în afacerea mea să ofer posibilitatea unei experiențe unice, religioase și istorice , în așa fel încât să rămână în memoria turistului cea mai importantă călătorie spre sine.
Este o afacere totuși și trebuie totuși să avem prețuri competitive, dar avem niște limite clare pe care nu le trecem.
Israelul este o țară cu un mozaic de religii, mozaic etnic și culinar,practic e imposibil să nu îți placă. Experiența de aici este unică și mereu îți vei dori să o retrăiești.
Cum vezi omul din spatele afacerii? Cum ar trebui sa fie el?
Uite aici am crezut mereu că valorile sunt mai importante ca și câștigurile financiare. Am investit foarte multa energie și bani în relații și oameni care au plecat repede când nu au mai avut aceleași avantaje.Am fost dezamăgită? Desigur
A fost o lecție? Nu pot spune că acum sunt doar cerebrală în luarea deciziilor, dar îmi pun interesele financiare mai presus ca pe cele relaționale.
Ai fost vreodată bolnavă? Cum ai administrat activitatea firmei atunci?
Spre fericirea mea am fost bolnavă , dar nu atât de grav încât să nu pot administra firma.Știm că viața de antreprenoare și cea de familie este plină de suișuri și coborâșuri. Ce sfat ai da unei tinere antreprenor la început de drum?
O afacere este totodată o binecuvântare, dar și un blestem. Să nu uite că nu plouă mereu și nici nu este soare mereu.Echilibru și autoeducație pentru că afacerea poate crește atât timp cât și tu crești. Creează un plan și ține-te de el.
Ce îți sugerează ție hashtagul #LunaRoz?
Îmi sugerează cancerul la sân. Atât de multe femei sunt diagnosticate și trebuie să vorbim despre asta cu seriozitate, dar și cu optimism.Cancerul se poate trata dacă e descoperit îndeajuns de devreme. Frica asta de cancer și reacția de șoc țin multe femei în loc și evită să se controleze.
