Mă numesc Carmen Mihalca și de aproape 18 ani ajut antreprenorii să își crească imaginea afacerii online, o imagine care să rămână întipărită în memoria clienților prin servicii de branding, implementare și promovare website, sprijinindu-i în acest fel să–și vândă mai bine serviiciile, împreună cu echipa de la Touch Tech.
În anul 2001 am intrat în lumea imobiliarelor, implementand primul soft de management oferte imobiliare din Cluj, soft folosit de peste 100 de agenții imobiliare de-a lungul timpului.
Am crescut imaginea multor agenții imobiliare și portaluri din România, Spania și Cipru.
Administrez cel mai mare grup de imobiliare Cluj de pe Facebook.
De 13 ani sunt specialist SEO și ulterior am devenit partener certificat Google Adwords, Mobile Ads, Google Search, Google Analytics, Facebook Blueprint.
Îmi place ceea ce fac, îmi plac provocările, poveștile și călătoriile.
Așa că, în 2016 am lansat FiledeVis.ro, unde scriu cu drag despre cărțile pe care le citesc împreună cu băiatul meu.
Platforma FiledeVis.ro este deschisă și oricine poate publica rencenzii ale cărților pe care le citește împreună cu copiii săi.
Din 2018 cresc comunitatea Antreprenoare, iar în 8 martie 2020 am lansat platforma antreprenoare.ro, pentru ca femeile antreprenor românce să își facă auzită vocea în online.
O femeie cu o voce este o femeie puternică
Platforma antreprenoare.ro se dorește un loc în care fiecare dintre noi să poată să se educe, să se promoveze, să găsească colaboratoare și să lucreze cât mai eficient.
Povestește-ne cum ai luat decizia de a începe această afacere. A fost un plan bine conturat sau o reacție la o oportunitate?
Pe perioada carantinei am lucrat mai mult decât în perioada anterioară. Cererile pentru diverse proiecte în online a crescut.Ce rol a jucat educația – formală sau informală – în pregătirea ta pentru a conduce o afacere?
Perioada de carantină a fost super aglomerată. A urmat fix după lansarea antreprenoare.ro și am muncit pentru a ajuta antreprenoarele să înțeleagă ce este platforma și cum o pot folosi, am implementat funcționalități noi și am creat oportunități noi de promovare.Am reușit să citesc câteva cărți și să urmez un curs online.
Dar, parcă timpul a fost mult prea scurt și cererile clienților de a migra diverse funcționalități în online au fost multe.
Inovezi prin idei ieșite din tipare? Ce exemple de astfel de abordări ai întâlnit sau folosit în activitatea ta?
Accept greu ideile noi. Am nevoie de o perioadă a aprofundare și de înțelegere.Dar, accept cu deschidere ideile neconvenționale. Mă intrigă și îmi pun mintea la contribuție.
