Cine suntem noi? 

Suntem Minoka HR si suntem aici pentru a sprijini angajatorii si profesionistii de HR sa inteleaga si sa aplice corect:

  • legislația muncii
  • procedurile și procesele de resurse umane
  • calculul salariilor și taxelor salariale
  • protecția datelor cu caracter personal – GDPR 
  • planul de carieră și dezvoltare personală pentru angajați 

Specialiștii noștri, îți stau la dispoziție cu toate cunoștințele și experiența dobândite în peste 15 ani de cariera.

Folosim și îți punem la dispoziţie, tehnologie avansată care reduce riscul erorilor umane.

Te degrevăm de sarcinile rutiniere, astfel încât tu, antreprenor și tu profesionist de HR să ai timp să te concentrezi pe dezvoltarea propriei afaceri, propriei cariere, pe viziunea și misiunea ta.

Ne pasă de:

  • tine
  • afacerea ta
  • timpul tau
  • echilibrul între munca și viata personală
  • angajații tăi
  • bucuria cu care fiecare om din echipa ta vine zi de zi la munca.

Tu, antreprenorul zilelor noastre, susţii economia ţării și îți asumi enorma povară financiară.

Ești eroul economiei și pentru asta te onoram și îți redăm timpul pe care îl pierzi cu sarcini rutiniere.

Ce facem noi?

Scopul nostru este să îți înțelegem afacerea în așa fel încât să îți furnizam cele mai potrivite servicii pentru a

  • elimina riscul conflictelor între salariați pe diverse aspecte, inclusiv pe tema diferențelor salariale și bonificațiilor
  • reduce semnificativ riscul apariției conflictelor de muncă
  • elimina riscul amenzilor ITM

În acest timp, tu antreprenor și tu profesionist de HR, eliberat de grija administrării personalului și a respectării legislației în resurse umane, salarizare, training și GDPR, ești responsabil să crești frumos, fară blocaje și să devii mai profitabil.

Timpul pe care ți-l redam am vrea să îl folosești în așa fel încât să fii fericit.

Nu e obligatoriu, dar ar fi minunat să te întâlnești mai des cu prietenii și persoanele dragi care iți tot spun că în ultimul timp ai devenit invizibil, să ai activități distractive cu copiii care cresc așa de repede că la un moment dat nu o să-i mai vezi alergând prin casa ci vor fi la casa lor, să te relaxezi la SPA ori într-o vacanță fară stress-ul că în timp ce tu ești pe o plajă exotică sau oriunde îți place, afacerea ta vă rămâne fară specialistul de resurse umane și la întoarcere nu știi daca îți mai găsești toți angajații ori au plecat cu tot cu afacerea ta, să petreci timp de calitate cu partenerul/partenera și familia care suferă cel mai mult că de o lungă perioadă de timp nu ai mai dat nici un semn că exiști în viața lor și s-ar putea ca părinții tai să devină între timp o amintire.

Bucură-te de afacerea ta! Folosește timpul și banii cu înțelepciune!

Oferim o gamă largă de servicii în resurse umane și conexe

Serviciile noastre se pot acorda exclusiv online

Payroll (salarizare)

Este o funcție administrativă extrem de reglementată care trebuie îndeplinită în mod corespunzător pentru a evita amenzile și alte sancțiuni.

Plata salariilor nu trebuie să fie stresantă.

Tehnologia și serviciile administrative pe care ți le oferim, asigură procesarea exactă a tuturor responsabilităților în materie de salarizare și administrare fiscală a afacerii tale, astfel încât să fii relaxat şi în siguranţă.

Dispunem de procese de HR și salarizare automatizate. Software-ul nostru este performant și securizat, în conformitate cu rigorile GDPR motiv pentru care contribuie la prevenirea erorilor umane în ceea ce privește analiza şi procesarea datelor.

Minoka HR îți pune la dispoziţie rapoarte, statistici şi grafice utile pentru a fi mereu în controlul afacerii tale.

Ce facem concret?

  • Întocmim statele de plată lunare si fluturaşii de salarii
  • Generam notele contabile şi cheltuielile cu salariatii
  • Întocmim ordinele de plată sau foile de vărsământ pentru plata obligaţiilor fiscale aferente contribuțiilor sociale și ale impozitului pe salarii
  • Întocmim şi/(sau – la cerere) depunem declaraţia unica D112 privind impozitele pe salarii şi contribuţiile sociale, precum şi anexele privind asiguraţii
  • Întocmim adeverinţele de salariat (pentru medic, de vechime, pentru concediul de creștere și îngrijire a copilului de până la doi/trei ani, privind stagiul de cotizare, pentru diverse instituții, etc.)
  • Întocmim rapoarte atunci cand le soliciti (rapoarte privind cheltuielile cu salariile la nivel de compartimente/societate/etc., situaţia concediilor de odihna cuvenite efectuate şi neefectuate în cursul unui an, programarea anuală a concediilor de odihnă, etc.)
  • Întocmim dosarele de recuperare a sumelor pentru concedii medicale de la FNUASS
  • Întocmim dosarele de popriri, formulăm raspunsuri referitoare la popriri, reținem pe statele de salarii sumele poprite până la stingerea acestora

woman looking at folders 3791159

Administrarea personalului şi managementul documentelor

Gestionarea sarcinilor administrative zilnice te poate distrage de la dezvoltarea afacerii. Suntem aici pentru a-ți oferi tot sprijinul de care ai nevoie, în domeniul resurselor umane, consultanță în legislația muncii și GDPR, pentru ca tu să construieșți o forță de muncă productivă şi motivată. Între timp, compania ta se va concentra pe strategiile de succes.

Fii smart și ia cele mai bune decizii strategice!

Gestionarea funcțiilor de resurse umane și actualizările legislative reprezintă două dintre cele mai importante provocări ale antreprenorilor. Experții nostri te ajută să anticipezi, să te pregătesti, să înțelegi şi să te adaptezi la schimbările care iți afectează afacerea. Te ajutăm să iei cele mai bune decizii strategice care măresc agilitatea în afaceri și permit creșterea business-ului.

Gestionează întregul ciclu de viață al angajaților tăi sub “umbrela” oferită de Minoka HR!

„Ciclul de viață al angajaților” este un mod practic de a privi locul de muncă și prezintă aspecte unde angajatorii pot îmbunătăți experiența angajaților. Prin inteligenta gestionare a acestor puncte sensibile esențiale, afacerea ta va reduce riscul locului de muncă și îți va maximiza rentabilitatea cheltuielilor cu salariul acordat per angajat.

Ce facem concret?

workbook 1205068 1920

  • Întocmim şi administrăm dosarele de personal ale angajaţilor
  • Facem auditul dosarelor de personal, la nevoie și la cerere
  • Actualizăm permanent baza de date
  • Întocmim documentele necesare încheierii, modificării, suspendării (inclusiv pentru somaj tehnic), încetării contractelor individuale de muncă
  • Oferim servicii REVISAL – obținem parola de la ITM, completăm și transmitem online REVISAL-ul
  • Inserăm în contractele de muncă clauzele suplimentare (de ex. clauza de telemuncă, muncă la domiciliu, confidenţialitate, mobilitate, neconcurență, de formare profesională, privind utilizarea autovehiculului proprietatea angajatorului, etc.)
  • Întocmim documentele necesare aplicării sancţiunilor disciplinare, la nevoie
  • Întocmim pachetul de documente la încetarea contractului de muncă
  • Uneori, în funcție de complexitate și durată, întocmim documentația pentru obţinerea permiselor de muncă pentru cetăţenii străini și pentru obţinerea formularului A1
  • Întocmim documentele necesare pentru declararea postului vacant la AJOFM și documentele pentru obţinerea repartiţiilor, subvenţiilor şi ajutoarelor financiare
  • Întocmim și/sau actualizăm Regulamentul Intern pe obiect de activitate, adaptat la afacerea ta
  • Întocmim şi/sau actualizăm fisele de post
  • Oferim asistență la întocmirea evaluării anuale a salariaţilor
  • Întocmim documentația privind demararea negocierii Contractului colectiv de muncă la nivel de unitate şi acordam asistentă la întocmirea lui
  • Efectuăm programarea şi ținem evidența examenelor medicale de medicina muncii

Pontaj

pozahrassociate

  • Verificăm și procesăm pontajul lunar
  • Întocmim pontajele lunare pe baza informaţiilor primite de la tine, la cerere, sau mai bine îți punem la dispoziţie o aplicaţie interfaţată cu sistemul nostru de lucru
  • Dacă dorești îți putem pune la dispoziție interfețe de autopontaj prin care fiecare salariat care lucrează la sediu, de acasă ori din orice altă locație, se ponteaza singur, își introduce diverse cereri (de concediu, de învoire, etc.) cu ajutorul unei aplicații instalată pe telefonul mobil sau pe laptop. Printr-un flux de aprobări stabilit împreună cu tine, vei ști în orice moment ce fac salariații tăi.  Tu ramâi în control total asupra activității salariaților tăi
  • Inserăm cererile de concediu si alte cereri ale salariaților în sistemul integrat de pontaj
  • Ținem corect evidența orelor de muncă, inclusiv a celor suplimentare
  • Sistemul nostru de pontaj este integrat cu sistemul de salarizare astfel încât este exclusă orice eroare de evidență a muncii și calcul salarial

Managementul pachetelor de beneficii și compensații

2019 hr tech survey report

Beneficiile/bonificațiile potrivite sporesc loialitatea angajaților.

Prin serviciile de administrare a beneficiilor și compensațiilor noi te ajutăm, să investești inteligent în angajații tăi, să-i fidelizezi, astfel încât să devină ambasadorii tăi.

Prin partenerii noştri ai acces la furnizori de înaltă calitate care oferă asigurări de sănătate, de viață, beneficii auxiliare și planuri de pensionare.

  • Asigurăm managementul bonusurilor (comandă tichete de masă, tichete cadou, tichete de vacanţă, tichete de creşă, tichete culturale, servicii medicale private, pensii private, abonamente diverse, etc.)

Consultanță/asistență în resurse umane, legislația muncii, protecția datelor cu caracter personal  (GDPR), training și în achiziția serviciilor conexe

the labour code 3520805 1920

  • Îți oferim consultanță/training în/şi păstrarea evidenței privind prezența salariaţilor
  • Îți oferim consultață/training în/şi planificarea evidenței concediilor de odihnă
  • Îți oferim consultanță/training GDPR (explicarea legislaţiei în domeniul protecției datelor cu caracter personal – GDPR, evaluarea unităţii/serviciului din punct de vedere al prelucrării datelor cu caracter personal, propunerea unui plan de implementare)
  • Îți oferim consultanță/training în domeniul dezvoltării profesionale, calificării/recalificării profesionale
  • Îți asigurăm asistența la întocmirea diverselor politici și proceduri de HR și GDPR
  • Te reprezentăm în relațiile cu Ministerul Finanțelor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Casa de Asigurări Sociale, Casa de Asigurări Sociale de Sănătate, Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă în ceea ce priveşte calculul salarial, asigurările sociale şi administrarea personalului
  • Monitorizăm legislația în domeniul muncii, administrării de personal și salarizării și te informăm prompt cu privire la modificările legislative care au impact în activitatea ta
  • Te reprezentăm gratuit în faţa controalelor ITM care au ca obiect administrarea personalului, asigurările sociale, modul de calcul al statelor de salarii, dacă acest lucru nu presupune deplasarea la mai mult de 50 km de sediul nostru și contra cost (la cerere) dacă acest lucru presupune deplasarea la mai mult de 50 km de sediul nostru
  • Uneori înfiinţam firme, puncte de lucru, facem modificări firmă la ONRC
  • Îți oferim consultanță și sprijin, prin partenerii noștri, în achizitionarea serviciilor conexe: SSM, SU, mediu, contabilitate, marketing, medicina muncii, asigurări medicale private de sănătate și de viață, evaluarea psihologică a personalului și altele

Evaluează și Scrie o Recenzie

Evaluarea ta

angry
crying
sleeping
smily
cool
Selectează

Recomandarea ta trebuie să aibă cel puțin 140 de caractere

Sunt de acord si accept Termenii si Condițiile pentru publicare recenzie

image

Afișeză orarul
  • Luni09:00 AM - 05:00 PM
  • Marți09:00 AM - 05:00 PM
  • Miercuri09:00 AM - 05:00 PM
  • Joi09:00 AM - 05:00 PM
  • Vineri09:00 AM - 05:00 PM

Sunt de acord și accept Termenii și condițiile pentru a trimite aceste informații?

imageCererea ta a fost trimisă cu succes.

image

100+ instrumente gratuite pentru antreprenori