
La Trua, oferim soluții personalizate de tâmplărie din lemn masiv, incluzând scări interioare pe structură de lemn sau metal, placări cu lemn pentru scări din beton, balustrade, riflaje, elemente de mobilier și alte proiecte la comandă, în funcție de specific, creând lucrări care aduc coerență și naturalețe în orice spațiu.
Care este brandul afacerii tale, ce comunică acesta și cum îi măsori impactul?
Brandul nostru este Trua, și reflectă un stil modern și valori actuale, construite în jurul sustenabilității, funcționalității și conceptului danez ”hygge”. Ne consolidăm identitatea prin consecvență, colaborare reală cu clienții și o comunicare transparentă, care pune bazele unei relații de încredere.Impactul brandului îl evaluăm prin indicatori obiectivi — în special rata de conversie și ponderea recomandărilor — completați de indicatori calitativi, precum recenziile și consistența mențiunilor pozitive. Acestea, împreună, ne oferă o imagine clară asupra vizibilității brandului și asupra încrederii pe care o generează pe piață.
Ți-ai construit un brand personal și o prezență online clară? Cum ai reușit să le crești și să le consolidezi
Trua este o afacere de familie și o parte importantă din viața noastră. Brandul meu personal integrează natural valorile și filosofia Trua, la fel și în cazul lui Alex — atelierul nostru reflectă modul în care lucrăm, gândim și relaționăm cu clienții.Creștem într-un ritm așezat, cu intenția de a consolida fiecare etapă. Ne susținem evoluția printr-o prezență online autentică și aliniată nouă, în care consecvența și transparența proceselor sunt prioritare. Comunicarea deschisă și documentarea etapelor de lucru au construit în timp încredere, recomandări și o comunitate care urmărește evoluția noastră.
Ai un website sau te promovezi doar prin social media? Dacă ai un site, cât de greu a fost să-l faci să atragă clienți și este el principalul tău instrument de promovare?
Avem site web, da, încă direct de la început. L-am văzut întotdeauna ca esential pentru construirea unei încrederi reale și de durată. În plus, e extraordinar pentru a ne prezenta portofoliul de lucrări într-un mod profesionist, bine organizat și coerent, și pentru a ne ajuta să comunicăm valorile și stilul nostru de lucru celor care vor să ne cunoască.Împreună cu conținutul pe care îl publicăm pe social media, site-ul contribuie în mod clar la o prezență online puternică, stabilă, care reflectă identitatea Trua.
Ce alte metode de promovare folosești și cât de eficiente sunt campaniile tale? Ai momente în care simți că irosești bani pe marketing?
Online, punem accent pe a crea conținut de calitate, sub diverse forme – text, foto, video – pe care îl publicăm pe diverse platforme sociale: profiluri, pagini și grupuri de interes.Offline, suntem prezenți ocazional la sesiuni de networking și evenimente de profil, atât în calitate de speakeri, cât și ca participanți. De asemenea, ne bucurăm de promovare indirectă prin colaboratori și recomandările clienților, care rămân unul dintre cele mai eficiente canale pentru noi.
Ne ocupăm în mare parte singuri de marketing, așa că nu putem spune că irosim resurse. Însă putem spune că fiecare investiție făcută s-a dovedit utilă, fie prin rezultate directe, fie prin experiență și lecții învățate, care ne ajută să fim mai eficienți pe viitor.
Dacă ai putea să schimbi ceva în metodele de promovare, ce ai schimba?
Nu aș schimba nimic momentan. Aș adăuga doar — și este deja în curs de implementare — mai mult conținut și mai multe canale de promovare, pentru ca oamenii să ne poată descoperi și să profite de ceea ce realizăm. Informațiile pe care le publicăm sunt adesea gândite și ajustate astfel încât să fie cu adevărat utile, indiferent dacă cei care le citesc devin clienți sau nu. Ne bucurăm evident atunci când aleg să lucreze cu noi.Ce sfaturi de digitalizare ai pentru un antreprenor la început și ce mesaj ai despre lumea digitală de azi?
Digitalizarea e importantă: pentru promovare, pentru reducerea timpului, pentru protejarea mediului. Aș sfătui pe toată lumea să o ia în serios, să fie prezenți în online, vizibil și neapărat autentic.În plus, consider digitalizarea documentației ”un must”, acolo unde se poate – cataloage, ghiduri de garanții, GDPR, instrucțiuni, termeni etc.: face diferența, și o spun direct din experiență.
Lumea digitală ne oferă la momentul actual oportunități enorme, atunci când e folosită strategic și responsabil. Însă digitalul nu înlocuiește relația reală cu clienții, ci o completează și o amplifică. Iar vocea fiecăruia dintre noi e unică și merită să fie auzită!




