Ce rol a jucat educația – formală sau informală – în pregătirea ta pentru a conduce o afacere?
Educarea continuă face parte din dezvoltarea mea personală și profesională, de foarte mult timp. Dedic zilnic 90 de minute pentru a învăța lucruri noi sau a lua diferite certificări pe domeniul digital marketing. Perioada pandemiei ai folosit-o pentru a mă promova mai mult și pentru a fi aproape de nevoile antreprenorilor care întâmpină dificultăți pe ariile mele de specializare. Am scris articole despre importanța mentenanței site-urilor, am oferit sfaturi privind o strategie de social media, am lansat un material cu 33 de idei pentru postările din social media (https://www.biancaionel.com/strategie-social-media-33-zile/) și nu în ultimul rând, mi-am continuat proiectul cu interviuri cu antreprenori pentru a susține colegii din diferite arii. (https://www.biancaionel.com/tag/interviu-antreprenori/)Inovezi prin idei ieșite din tipare? Ce exemple de astfel de abordări ai întâlnit sau folosit în activitatea ta?
În domeniul digital marketing, încurajez orice este neconvențional, pentru că e modul prin care clientul se distinge de concurență și mai apoi felul în care acesta își exprimă autenticitatea.Ideile neconvenționale, apar în general, pe dorința de a implementa un design al site-ului total diferit de cele cu care suntem obișnuiți sau din dorința de a avea o identitate vizuală în culori neon.


