
Bioza reprezintă o platformă multidisciplinară de sănătate care face legătura între oameni și specialiști acreditați din sănătate.
Scopul principal al platformei este de a îmbunătăți starea generală de sănătate a românilor și de a oferi un spațiu sigur, ferit de dezinformare pe subiecte de sănătate.
Scopul secundar este acela de a ușura eforturile de marketing și vânzări ale specialiștilor în sănătate prin funcționalități de marketing, strategie și automatizări inteligente cu ajutorul AI.
În ce domeniu activezi și de cât timp?
Lucrez în zona de marketing și publicitate din 2013, iar în zona de nutriție și stil de viață (Lifestyle Medicine) din 2021Ai simțit în vreodată că trebuie să te reinventezi și de ce?
Da, m-am reinventat odată cu pandemia.Pe atunci lucram sub umbrela unei agenții de publicitate full service, acopeream atât nevoile clienților pe partea de marketing online cât și partea de producție publicitară, de la flyere până la semnalistică outdoor. O adevărată nebunie, mult prea multe servicii, bătaie mare de cap și multe responsabilități.
Cu puțin timp înainte de lockdown lucram inclusiv în weekend.
A venit acel lockdown și am oprit activitatea de producție. Pentru că nu am folosit un echipament de print în acea perioadă, s-a stricat și am hotărât să renunțăm la partea de producție. A fost cea mai bună alegere ... oarecum forțată.
Astfel pe partea de publicitate, am păstrat doar serviciile online.
Și cum efectele unui dezechilibru în viața unei persoane se văd în timp, am început să resimt pe pielea mea orele nedormite, alimentația proastă, lipsa mișcării și așa m-am îndreptat în zona de nutriție și stil de viață.
Inițial am pornit pe calea nutriției pentru bunăstarea mea fizică, psihică și emoțională, iar apoi mi-am dorit să împărtășesc și cu alte persoane cu provocări similare, soluțiile care m-au ajutat să-mi regăsesc starea de bine.
Ai acceptat cu brațele deschise ideea de noi oportunități în afaceri și ai profitat la maxim de ele?
Cred că da!O perioadă mi-a fost destul de dificil să îmbin 2 domenii total diferite și în continuă expansiune la nivel de informație și implementare. Totuși în ultimul timp reușesc să navighez mai bine printr-o organizare și planificare mai riguroasă care îmi aduce claritate în decizii și acțiuni.
Împărtășești din cunoștințele tale de viață și afaceri cu angajații, colaboratorii, clienții tăi dar și cu copii tăi? Cum faci asta?
Am învățat în timp că decât să vorbesc, e mai bine să arăt prin ceea ce fac zi de zi, atât în viața personală cât și în profesie.Aleg să inspir prin propriul exemplu!
În viața personală am o alimentație sănătoasă ca să fie preluat comportamentul de copil și restul familiei, aleg să-mi fac cumpărăturile din piețe locale ca să încurajez și să transform într-o valoare alegerea unor produse naturale.
Iar pe partea de business aplic tot ceea ce promit, iar clienții actuali sau potențiali au ocazia să se inspire din acțiunile mele.
Așadar să împărtășim prin exemple și experiențe!
Ce înseamnă „magie în antreprenoriat” și cum aplici magia în afacerea ta?
Cred că magia trebuie să fie etică în antreprenoriat.Acea magie care pe lângă trucuri oferă și o bază solidă, o fundație prin care sprijinim clienții în călătoria lor spre îndeplinirea obiectivelor.
Ce cărți citești? Ne recomanzi o carte pe care ai citit-o în ultima perioadă?
Curajul de a fi vulnerabil de Brene Brown.O carte care a stat mult pe rafturile mele și abia acum am luat inițiativa să o citesc. Am început lectura pentru că în 24 de ore am primit-o ca recomandare de la 3 persoane diferite și am considerat că e semnul să o deschid.