Conținutul stă la baza a tot ceea ce se face. Abordez povestea brandului din punct de vedere jurnalistic, cu accent pe relevanță, creativitate și interacțiune.
Licențiată în Jurnalism și Comunicare , absolventă a unui MBA în business, specializată în Publicitate la Universitatea București, cu o experiență de peste 7 ani în domeniu. Realizez conținut pentru orice afacere sau branding personal:
- conținut site,
- strategii de conținut,
- newsletter,
- articole de blog,
- descriere produse,
- interviuri,
- promovare,
- consultanță.
Foto: Amarandei Vicentiu, Pro Business
Inspir publicul oferindu-i conținut atractiv menit să creeze experiențe frumoase, care oferă vânzare, promovare. Conținutul creat are ca obiectiv creșterea imaginii, vânzarea și vizibilitatea serviciilor sau/și produselor, dar și al personajelor implicate.
A scrie conținut nu ține doar de talentul literar al autorului, ci şi de specializarea sa în scrierea optimizată pentru motoarele de căutare, de pregătirea sa în marketing şi de cunoaşterea ultimelor tehnologii şi strategii din domeniu, dar şi a pieţei şi a concurenţei, astfel încât fiecare membru al publicului ţintă să simtă că:
- mesajul este personalizat special pentru el
- cât este de important și de valoros pentru emitent.
Aceste aspecte mă diferențiază în piață, unicitatea și personalizarea fiecărui client. Fiecare afacere este unică și are o abordare unică, chiar dacă domeniul este comun, pentru că fiecare are o viziune, o strategie, un scop și o abordare.
Toți suntem oameni, dar fiecare dintre noi avem nevoi diferite, exact așa este si în business. De aceea, creez conținut dedicat fiecărei client în parte, oferind astfel elementul unic al său în piață.
Povestește-ne cum ai luat decizia de a începe această afacere. A fost un plan bine conturat sau o reacție la o oportunitate?
În pandemie am simțit o creștere considerabilă. Toată lumea dorea să fie prezentă în mediul online și de aici a pornit nevoia de conținut strategic, conținut care să vândă, să promoveze produse, servicii, dar și persoane.Ce rol a jucat educația – formală sau informală – în pregătirea ta pentru a conduce o afacere?
În pandemie am testat diverse strategii, știind că piața se va schimba, consumatorul va avea alte nevoi, mai pe scurt, repoziționarea. Dar recunosc, că am muncit foarte mult, am avut volum foarte mare de muncă.Mi-am completat cunoștințele cu diverse cursuri în IT, dar cel mai super curs pe care sunt tare mândră că am reușit să-l fac, este cel de la Google. Mi-am luat autorizare pe tot ce înseamnă marketing și conținut.
Planul afacerii este să ofer unicitate fiecărui client în parte.
Inovezi prin idei ieșite din tipare? Ce exemple de astfel de abordări ai întâlnit sau folosit în activitatea ta?
Totul este în funcție de proiect!Cum ai reușit să-ți menții (sau să crești) productivitatea în perioada aceasta? Ai apelat la metode specifice sau tehnici noi?
Productivitatea este o calitate care mă reprezintă, mereu creez metode pentru a veni cu cei mai actual și funcțional în piață. Sincer, în această perioadă, nu-mi ajunge timpul, la câte idei am. )))Care sunt obiectivele tale pe termen mediu și lung? Ce urmează pentru tine și afacerea ta?
În viitorul apropiat urmează să-mi lansez o platformă media, cu un concept unic, axată spre conținutul de calitate și centrată spre antreprenoriat, unică aș zice eu la momentul acesta în România.Vreau să ofer posibilitatea antreprenorilor români să-și promoveze serviciile, produsele prin viziunea unui expert în conținut, astfel oferindu-le un capital de imagine.

