Produse din ingrediente naturale realizate la malul mării pentru îngrijirea tatuajelor(Cremuța), barbă și mustață(Veles) sau diferite probleme ale pielii (Radiosia).
Ce supererou ești tu, care sunt valorile care te definesc și ce superputeri ai în afacerea ta?
Eu cred în comuniunea dintre om și natură.Fiecare din aceste branduri a plecat de la pasiunea mea, Andreea, biolog și farmacist de meserie, pentru natură și beneficiile cu care este ea echipată!
Am ajuns pe acest drum după ce am studiat atât funcționarea universului cât și a mini universului din fiecare dintre noi.
Accepți jocul în viața ta ca o metodă de dezvoltare și creștere personală?
Da. de mică am preluat jocul ca modalitate de învățare și am păstrat-o în adolescență și în facultate, fiind înconjurată de oameni ce încurajau acest fel de învățare non formală. Acum când petrec mult timp lucrând singură reușesc să folosesc aceleași metode cu succes deoarece știu cât de benefice îmi sunt și cât de mult mă ajută.Ai integrat gamificarea în strategia ta de afaceri?
Da, fiecare rețetă nouă și ingredient nou, studierea și comunicarea cu cei 2 oameni care mă ajută pe partea de marketing și vânzări, vine cu elemente de gamificare.Folosești gamificarea în marketingul produselor și serviciilor tale?
Brandurile Cremuța și Veles sunt gândite să nu fie branduri serioase. Mesajele pe care le folosim pentru publicul țintă sunt adeseori cu tente amuzante deoarece aceasta a fost și scopul de la bun început, să relaționam cu oamenii care doresc acest fel de mesaje în viața lor. plus că, avem o gamă ce se numește Cremuța, ce poate fi mai ludic de atât?Ce jocuri ne recomanzi? Pot să fie boardgames, jocuri ale copilăriei, jocuri de business...
Când vine vorba de echipă, o multitudine de jocuri de "Get to know each other" apoi de creștere a încrederii între ei și abia în a 3 a etapa jocuri ce scot competivitatea la suprafață(aici recomand conceptul de treasure hunts dar și board games de genul Catan).Mai multe despre mine
Nu am o afacere adaugată