Curs de content writing în București. Între content marketing și creativitate
27 aug.

Curs de content writing în București. Între content marketing și creativitate

Găzduit de: iXpr

Distribuie:
  • Bucuresti

    Cere Direcții
  • Evenimentul se desfășoară online

  • 10:00 AM-sâmbătă

    27/08/2022
  • 10:00 AM-luni

    29/08/2022
Am auzit mulți oameni care spun că nu pot, nu știu, nu vor să scrie. Văd altfel. Nu e simplu, dar nici complicat și nici nu devii scriitor peste noapte. Dar, ca în viață, totul se învață și orice în viață cere exercițiu pentru a deveni progresiv mai bun. Mai cred că atunci când depui efort poți orice, inclusiv să scrii și da, poți și singur. Prin acest curs, totuși, îți economisesc ani lungi de muncă și efort. Ani în care poți efectiv să scrii din alt punct de cotitură. Acesta este mai degrabă un atelier în care și tu vei scrie. Nu îți voi da template-uri cu articole gata scrise, ci îți voi arăta principii, te voi ajuta să înțelegi cititorul (uneori și pe tine) pentru ca tu să poți scrie despre orice. Bine, condiția este să îți dorești și să continui să exersezi. Pentru cine am conceput cursul? Pentru oricine își dorește să scrie textele pentru blog sau social media inhouse, reducând costuri. Marketeri care doresc să folosească puterea cuvântului pentru a atrage și a persuada publicul. Antreprenori mici și medii care doresc să scrie texte sau au colaboratori și angajați care se ocupă de copywriting. Bloggeri sau content writers la început de drum. Oricine își dorește să scrie și preferă să înțeleagă cum să scrie mai repede, mai aplicat, învățând din experiența altora. A mea în acest workshop. Content writer / copywriters care vor să descopere și o altă perspectivă. Dacă pentru tine să alegi încă un curs e o provocare, îți mărturisesc că le-am avut și eu pe ale mele. Dar am mai învăța fără provocări? Dar ne-am mai adapta schimbării dacă nu am învăța lucruri noi și nu am asculta și perspectiva altcuiva? Încă un lucru învățat este calea între a merge mai departe sau a rămâne unde ești. Tu ce alegi? Ce este “Cursul de content de writing. Scrierea de articole între strategie de content marketing și seducție creativă”? Este o introducere în content writing cu perspectiva mea. O perspectivă experimentată și experimentală. O perspectivă pe care o dau mai departe cu drag după muncă de ani în lumea cuvintelor care creează lumi. O perspectivă în care scrierea de conținut este între seducție, joc, bucurie, strategie și planificare inginerească. Da, cuvintele scriu texte seducătoare, emoționale, convingătoare și, ce să vezi, pot aduce rezultate măsurabile. Concret, în ce constă? Este un curs introductiv holistic pe care îmi propun să-l dezvolt în alte traininguri, specializate. Apoi, pe acestea intenționez să le dezvolt alături de alți traineri, asta și în funcție de interesul vostru. Urmăriți și veți vedea și de ce e oportun. La început a fost cuvântul… Puterea cuvântului în viață și în online. Eu cu cine vorbesc? Avatarul clientului. Și ce le spun? Documentare, documentare și iar documentare. Despre rolul informației valide și documentare pe cuvinte cheie într-un articol sau orice text. Surse și resurse. De unde încep și încotro mă îndrept? Strategia dincolo de cuvinte cheie și avatarul clientului. Un articol e precum o casă. Începe de la o structură și scrie cu un scop care răspunde nevoilor cititorilor. De unde începi? Și … la final e un nou început? Corectura de final. Taie membrul care te doare. Ce primești de la acest curs? Înainte de toate primești din experiența mea și mobilizarea să depui efortul să scrii; 2 zile de atelier (6 și 4 ore); Prezentarea (pdf) a cursului (după curs); Acces gratuit la e-book-ul “Convinge-mă cu un articol”; 2 pdf-uri concise ale modului în care poate fi structura un articol sau o poveste. 4 teme suplimentare de rezolvat după curs, trimise săptămânal; Feedback pentru cele 4 articole pe care voi le scrieți. Ce îți promit? Că te voi ghida să descoperi cu cine vorbești, cine e publicul tău, ca mai apoi rândurile să prindă viață și să scrii de parcă ai povesti tribului tău. Un curs aplicat în care planificare strategică se împletește suav cu emoția sau persuasiunea, atunci când publicul o cere. Exerciții care te vor provoca să descoperi stilul și scopul dincolo de text, indiferent că este descriere de produs, de categorie, articol sau postare. O introducere în lumea cuvintelor seducătoare, o lume în care utilizatorii se transformă în oameni cu dorințe, plăceri și așteptări. O abordare a content writing-ului aplicată cu dragoste… pentru oamenii pentru care scrii, pentru tine, pentru textul scris de tine astfel încât scrisul să fie inspirație, nu transpirație. Ce nu îți promit? Nu îți promit că vei avea milioane de cititori peste noapte. Scrisul cere exercițiu și implicare. Nu îți promit că vei duce o viață ca în serialul Mad Men sau vei câștiga X mii de euro peste noapte. Realitatea pieței românești e mult diferită, realitatea economică actuală e alta, iar content marketing-ul rămâne Cenușăreasa marketingului… care se poate transforma în prințesă, e adevărat. Dar povestea transformării o scrii chiar tu. Este un curs fizic, în sală. De ce curs în sală? Pentru că împreună e mai bine. Suntem mai conectați la noi, la ce facem, deconectându-ne de la display-uri. Și da, scriem pe hârtie, cu instrumente de scris tradiționale, chiar dacă este un atelier util pentru scrierea de texte pentru online. Unde? Hotel Parliament 4*, București Când? 27 și 28 august 2022 Plata: Exclusiv online – plata cu cardul, adăugând evenimentul în coș. Cine sunt? Sunt om. Sunt partener clienților mei. Sunt emoție și sunt strateg. Sunt autor de carte, deși, recunosc am scris-o doar să simt că las ceva în urmă. Sunt un profesionist discret în peisajul online marketing, asta pentru că mi-am dedicat timpul făcând. iXpr e agenție de conținut din 2014, iar primul contact cu scrisul ca profesie a fost în 99 -2000. Nici nu mai știu, poate dintotdeauna, dacă iau în calcul blogul din 2008 sau caietele de poezii adolescentine aruncate prin sertare sau la coș. Am scris kilometri de articole, produse sau descrieri de produse. În ultimii ani am citit, adaptat și modificat alte mii de kilometri de pagini de piese de conținut. De ar avea România km de autostradă pe cât am scris și citit, am fi mai relaxați. 🙂 Am citit mult, am învățat și mai mult din ce am făcut bine și ce nu. Am văzut ce “poziționează” sau ce nu. Ce ține cititorul aproape și ce nu. Am unele rezultate de care îmi e drag. Iar dacă vrei să știi cine sunt mă găsești online aici: https://www.corina-stefan.ro/.

Participanți(0)

Participi? 0participă